مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-07فرهنگي

نتایج بازبینی سی ویکمین  جشنواره تئاتر خراسان رضوی اعلام شد


دبیر سی ویکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی نتایج بازبینی جشنواره تئاتر استان را اعلام کرد و گفت: 14 اثر از مجموعه نمایش های دریافتی، به جشنواره تئاتر استان راه یافته اند.

- احمدرضا افشاری در گفت وگو با ایسنا در خصوص آثار راه یافته به جشنواره تئاتر خراسان رضوی اظهار کرد: دکترمهدی نصیری، فرشید تمری و احسان روحی اعضاء هیأت بازبین سی ویکمین جشنواره تئاتر استان هستند که بر اساس نظر هیأت بازبین این جشنواره و پس از بررسی 35 اثر دریافتی به دبیرخانه جشنواره، 14 اثر برای جشنواره انتخاب شده اند.

وی با اعلام نمایش های راه یافته به جشنواره تئاتر استان ادامه داد: نمایش الکترا به کارگردانی مهدی نصیری از مشهد، نمایش عبدالله به کارگردانی فرید قادری و سپهر ملاحسینی از مشهد، نمایش درخشش صبحگاهی سیاره ناهید به کارگردانی مسعود عقلی از مشهد، نمایش ماخولوژی به کارگردانی رضا بیغشی از سبزوار، نمایش خون مرگی به کارگردانی مهدی جلینی از سبزوار، نمایش هملتک به کارگرانی مهدی احمدی از مشهد و نمایش ارمون به کارگردانی امیر قربانی از تربت حیدریه از جمله آثار برگزیده برای حضور در این جشنواره به شمار می روند.

دبیر سی ویکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی عنوان کرد: همچنین نمایش غریبستان به کارگردانی پوریا قصابی از قوچان، نمایش هیچکس و محکم بغل نکن به کارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج بازبینی سی ویکمین  جشنواره تئاتر خراسان رضوی اعلام شد

نتایج بازبینی سی ویکمین  جشنواره تئاتر خراسان رضوی اعلام شد